Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015

ΠΩΣ ΕΠΙΔΡΑ Η ΟΜΑΔΑ ΣΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ !



Κατά τη διάρκεια δραστηριοτήτων που έγιναν μέσα σε ομάδα εργοθεραπείας παρατηρήθηκε εκτός απο την βελτίωση των κοινωνικών δεξιοτήτων ότι παιδιά τα οποία δεν είχαν διάρκεια στις δραστηριότητες, δεν τις τελείωναν ( έναρξη και λήξη ) και κουράζονταν εύκολα, επηρεάζονται απο τη παρουσία των άλλων παιδιών και παρακινούνται να συνεχίσουν και να τελειώσουν την δραστηριότητά τους. Έτσι σταδιακά αυξάνουν την αντοχή και διάρκεια καθώς μαθαίνουν να ξεκινούν και να τελειώνουν τις εργασίες τους. Επίσης παιδιά τα οποία δυσκολεύονται στις γραφοκινητικές ασκήσεις και μόνα τους εκφράζουν δυσαρέσκεια ή αδυναμία να γράψουν μια σελίδα όταν καθίσουν μαζί με άλλα παιδιά παρόμοιας ηλικίας εμπλέκονται με δραστηριότητες μάθησης και γραφής χωρίς να παραπονιούνται και με μεγαλύτερη διάθεση επηρεασμένα απο τη παρουσία των άλλων παιδιών.Παρατηρούν το ρυθμό των άλλων παιδιών και προσπαθούν να συμβαδίσουν μαζί τους καθώς στο τέλος το καταφέρνουν και παίρνουν μεγάλη ικανοποίηση απο το αποτέλεσμα. Βασικό είναι ότι βλέπουν και στα άλλα παιδιά παρόμοιες αδυναμίες με τις δικές τους αλλά και τη προσπάθεια που κάνουν οπότε και τα ίδια κατανοούν ότι δεν είναι τα μόνα που δυσκολεύονται να κρατήσουν σωστά το μολύβι ή δε θυμούνται όλους τους αριθμούς. Τέλος η διάθεση να γράψουν μαζί με παρέα ήταν μεγαλύτερη, στα πλαίσια του ανταγωνισμού τα παιδιά βελτιώθηκαν σε πολλές απο τις δεξιότητες τους  και ενδιαφέρονται για το χρονικό διάστημα που θα χρειαστούν για να ολοκληρώσουν τις ασκήσεις που τους δόθηκαν.
Σε πολλά παιδιά χρειάζεται αλλαγή απο ατομικό σε ομαδικό πρόγραμμα όταν εμφανίζουν άρνηση και μεγάλη δυσκολία να ολοκληρώσουν δραστηριότητες γραφής και μάθησης.
Πολιτάκη Μαρκέλλα Εργοθεραπεύτρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου